dinsdag 31 maart 2015

Eindelijk heb ik de achtergrond wat minder scherp
Het is jammer dat de Anturium,
 niet helemaal scherp is.
Deze vond ik zo bijzonder.

Lekker snoepen van de bloem


Een hele serie Jan van Gent
ik kon geen genoeg van krijgen.
















De Pinguïns waren elkaar achter na aan het zitten.
ik vond de bel water wel leuk.

Ik heb je bijna.
De kleine Chimpansee zat achter het glas.
vond het een redelijke foto om toch te laten zien.

Ik was al heel lang niet meer in het Aquarium geweest.
deze vond ik mooi genoeg om te tonen.

Dit leek net een paddenstoel.
maar dan met sterretjes 

Deze schelp zat ook achter het glas.
was moeilijk te fotograferen.

Deze leguaan ging er voor staan.
om op de foto te komen. 

Moeder aap met haar kleine op de rug.
ze zat helemaal boven in.
ben blij dat ik haar erop gekregen heb.

Deze heet toch niet voor niks parelhoen.






9 opmerkingen:

  1. Mooie serie Marja, mooie onscherpe achtergrond bij de vlinders.
    De Jan van Gent vind ik ook prachtig, ik zag er maar twee in de lightbox, de eerste is wel gelinkt, de andere twee niet.
    Misschien zou je ze even opnieuw moeten plaatsen om ze ook in de lightbox te zien.
    Leuk de pinguïns die achter elkaar aan zitten.
    Kortom een hele mooie serie foto's.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja.

    Prachtige foto's heb je gemaakt van de verschillende dieren.
    Mooi de Jan van Gent erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    Hele mooie foto's!! Mooi ook die vlinders.
    Grappig dat koppie van die chimpansee, geweldig!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Zussie je mag trots op jezelf zijn heel erg mooi geworden lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing photos. I feel like I'm there with you.
    hugs♥,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja.....

    een mooie serie...
    prachtige foto, de eerste met de vage achtergrond is een erg mooie...
    de foto van de leguaan en de aquarium foto's springen er uit wat mij
    betreft....prachtig gedaan!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Halo Marja ,
    Ik vind alle foto's heel mooi !!
    de kleuren zijn top en de scherpte is subliem !
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi ! Always nice to find a nice blog! Thank you for sharing great photos of nature!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn Blog geweest ben
kom nog eens terug .
Groetjes Marja Marike


Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.