zondag 3 mei 2015

De wereld staat op zijn kop.
Ik heb gisteren heb ik twee krisstallen gekocht
om aparte foto's te maken.

In de planten geeft ook een mooi effect .

Hier een viooltje onder gelegd.

Ook een glas geslepen overal op gelegd
dit keer tegen een hortensia.
nu in een bakje met gel.

Op een amethist.
Gewoon tussen mijn stenen.

Hier weer wat foto's
van mijn ijsbal
die steeds meer ontdooit. 

De plant laat zich steeds meer zien.

Nog wat dichterbij.

 ook nog even in de planten.


ik heb genoten van het maken van deze foto's.
groetjes Marja


8 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Wat een geweldig idee breng je hier in beeld.
    Zo gaaf om de wereld op zijn kop te zien.
    De ijsbal vind ik ook heel mooi.
    Ik wens je een mooie nieuwe week.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    Nou nou, je bent druk aan het experimenteren. Zijn ook grappige ideetjes om te fotograferen. Die eerste twee opnames met die bol zijn echt mooi geworden met die blauwe lucht en de zon.
    Grappig ook die bloem in het ijs.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja.

    Wat een mooi en leuk effect geeft die bol.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die uit probeersel van je knap gedaan Zus lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is 't begin Marja !! ik denk zelf dat je wat rustigere beelden moet kiezen met de lucht er bij betrokken dan zul je zien dat het te gek kan zijn !!
    Ik heb er al veel van gezien en als je hem op een paaltje in de natuur neer zet op een mooie plek met goed weer dan wordt je gewoon gelukkig !
    Ik ga er ook mee aan de slag binnenkort . lieve groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Annie,
      dat gaat bij mij niet zo handig.
      ik zit in de rolstoel of op een scootmobiel.
      mijn man moet met mij de natuur in.
      maar dat is beperkt.
      ik kan nooit eens het bos of op het strand.
      dat is altijd op afstand.
      groetjes Marja

      Verwijderen
  6. Was leuk om weer even op je blog te kijken
    mooie fotoos Marja met dei bollen, groet van Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn Blog geweest ben
kom nog eens terug .
Groetjes Marja Marike


Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.