dinsdag 24 maart 2015

Hoenderdaell


Ara blijf ik een mooie vogel vinden

Stokstaartje staat op uitkijk.
zo schattig
Een hele mooie vogel.
Joke heeft zijn naam opgezocht

bedankt daarvoor.
hij heet..
Witwangtoerako
een mond vol.

Dit lieve kleine aapje zat in ene voor mijn lens.
we konden haar over de pootjes aaien.

Deze valt bijna om van verbazing ha ha

De witte wolf lekker in het,
voorjaarszonnetje.

De trotse zeearend.

We mochten weer even bij Sita kijken.
maar ook zij lag heerlijk in de zon.
dag ouders ik heb geen zin om naar jullie te kijken.

Dan maar haar mooie machtige poten.

Ze schrok even koppie omhoog.
en meteen weer naar beneden.

Wat machtig dat je zo dicht bij mag komen.
en zij zich zo
veilig voelen.


Deze twee broers lagen zo lief,
 Daar moest ik ook een foto van maken.

11 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je leuke reactie bij mijn blog Marja Marike.
    Altijd leuk zo`n dagje fotograferen in een dierenpark en ik vind je foto`s heel mooi.
    Hoenderdaell ben ik nog nooit geweest, toch maar eens naar toe gaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie foto's Marja.
    Altijd leuk als je zo dicht bij de tijgers kan komen, ik weet uit ervaring dat ze heel lastig zijn te fotograferen door twee hekken heen.
    Ik hoop dat ik dat ook een keer kan doen, in het midden pad staan, wie weet.
    De zeearend heb je ook perfect vast gelegd.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had wel een prachtige dag er voor uitgekozen Marja wat een heerlijke serie heb je er kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja.

    Mooie foto's heb je kunnen maken Marja.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Mar mooie serie heb je gemaakt echt genieten hoor lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    Mooie foto's!!
    Vooral die zeearend heb je mooi te pakken en wat een mooie kleuren heeft die Ara.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige serie, Marja. Wat heb je een geweldige tijgerfoto's. De vogel van foto 3 is volgens mij een Witwangtoerako (heb ik even voor je opgezocht). Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke bedankt dat het hebt opgezocht,
      ga het meteen veranderen
      en bedankt voor je reactie

      Verwijderen
  8. Super photos! The close up of Sita's nose and mouth is terrific. I love that sweet little monkey! What a cute little one!
    hugs♥,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie Marja heerlijk hé als je dit zo vast mag leggen topppp !
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja,
    het is voor mij alweer een tijdje gelden dat ik daar geweest ben. En als ik dan je foto's zo zie wordt het hoog tijd om weer eens te gaan. Mooie foto's van de dieren en vogels.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn Blog geweest ben
kom nog eens terug .
Groetjes Marja Marike


Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.